Valpen Tequila!

God Morgon!

Blev nyss väckt utav mamma för att hon ringde och skulle fråga mig en sak. Hon har bestämt sig för att köpa en utav han valparna så vi ska hämta han imorgon! Dock så förälskade jag mig i en tik valp och det visste hon så hon ringde och frågade ifall jag ville ha henne. För i sånt fall måste hon ringa uppfödaren så hon tar med den valpen på veterinär besiktningen också.

Jag tror jag har bestämt mig för att jag vill ha henne dock måste jag ringa och prata med en viss herr Tim andersson (min älskling alltså) så att han inte misstycker! Men jag hoppas inte det för gör han inte det så sitter jag med en hundvalp imorgon när jag skriver =)

Hon ska i alla fall heta Tequila, passa henne perfekt för det var verkligen en bestämt liten dam =) men väldigt söööööt!!

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0