Stallet och Valpar!

Hej

Idag åkte jag med 12 bussen ut till stallet =) Skrittade bara idag, först in i skogen och sen ett litet dressyr pass på ängen =) gick super bra, hon gick jätte fin och kändes lugn och avslappnad efter att vi hade ridit så det kändes faktiskt jätte bra, hon är så himla go Amanda!!

Efter att jag ridit så kom mamma och hämtade mig och vi åkte till stockholm för att kolla på briard valpar =)dom var sååå sööta. De var 7 veckor gamla. Vi tingade två valpar så vi får väl se om det blir 0 1 eller 2 valpar som får följa med oss hem på söndag då de är leveransklara =) Antagligen blir det en hane som får följa med !!! så det ska bli skoj!!!

Imorgon ska jag först åka till pappa och gå igenom alla mina hästgrejer och se vad som ska slängas och vad som ska tas med ut till Amanda och stallet =) sen ska jag och syster till glada hästen, lite smått farligt eftersom jag nyss fått tillbaka pengar från skatten. så vi får se vad jag kommer ut med därifrån, ska bli lite spännnande att se. Sen ska jag ringa om en garderob som jag vill köpa som jag vill ha i stallet och efter det ska jag hem till mormor och Måla =) !!

Nu ska jag sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0