Rensat hästgrejer, ätit pannkaka hos pappa och vart hos mormor!

Hej

Dagen började med att jag åkte till pappas jobb för att gå igenom alla hästgrejor som jag varken sett eller rört på över ett år! Så det var lite spännande, typ som att gå in i en affär och man får allt gratis =P Eftersom det mesta var väldigt nytt och vissa grejer hade till och med prislappar kvar, haha! men nu ska det ut till stallet, till Amanda <3

När jag var klar med rensningen utav hästgrejer så bar det av hem till pappa för att käka pannkakor med glass och blåbär, Mmm mums!

Efter att jag ätit så kom mamma och hämtade mig för att skjutsa mig  till mormor. Dock blev det inge måla, men jag fick god mat och fika =) !!!

Imorgon ska jag fortsätta med mitt överkast och sen kommer min underbara älskling till västerås runt nio !!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0