Natten och morgonen!

God Morgon!

Igår kväll började vi med att lägga bella bredvid oss i sängen men det blev för varmt och hon blev lite stressad eftersom det var nytt. Så då släppte vi ner henne på golvet och då somnade hon som en stock =) Sen vaknade vi mitt i natten utav att hon står med framtassarna på sängkanten och kollar på oss så då var det bara att gå ut och kissa henne. När jag kom in igen så somnade hon på golvet och jag vaknar lite senare utav att hon ligger emellan oss och gnager på sitt ben (älsklingen som hade lyft upp henne). Sen gick hon ned på golvet igen och jag fick gå ut med henne igen vid 5.35. Men då när vi kom in igen så hade hon jätte svårt att somna och hon bara gick runt och nosa på allt, så efter en stund hoppade hon upp med framtassarna på sängen. Så jag tog upp henne och då gick hon raka vägen och la sig på min arm och somna som en stock. Så låg hon ända till mamma kom in med charlie vid halv nio =)

En riktig liten gos maja det där !

Har börjat med att lära henne "kom" och det går faktiskt riktigt bra hon kommer nästan alla ggr, hon är sååå duktig!

Nu ligger hon och charlie och sover bredvid mig är i köket. Tänkte ta med mig Bella in till husse och väcka honom lite senare =)

Nu ska jag lägga upp fler bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0