Dagen hittils!

Blev inte så mycket med att måla klart fisk tavlan utan efter jag sett klart på save the last dance 2 så låg jag bara och grät och längtade efter min älskling, faan vad jobbigt det är.


Jag har länge velat köpa häst eller i alla fall hjälpa någon med en häst, kanske rida in en eller rida till en häst. Men efter det med Khoruce ox ( en häst jag skulle köpa men inte hittade någon stallplats till) så tappade jag suget lite men det har börjat gått bort och jag har fått tillbaka suget och idag när jag grina efter tim så fick jag arslet ur vagnen och kolla på lite annonser. Och jag hittade faktiskt en som såg bra ut så jag ringde henne och hon verkade jätte trevlig så jag ska åka dit imorgon eller på måndag och provrida så får vi se hur det går!

Nu ska snart några komma och kolla på min moppe så vi får ju hoppas att den blir såld =)

Efter det ska jag inte måla utan jag ska börja sy ett överkast till sängen till lägenheten =) bilder kommer på överkasten senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0