Amanda!

Hej

Idag har jag vart ut till Amanda och provridit henne =) hon är ett jätte fint fullblods sto som ska få föl i mars! Så jag vill fortsätta rida och utbilda henne för hon var verkligen en toppen häst !



Här kommer ett litet kort schema på vad som händer under veckan!

Tisdag: Ska ut till stallet och rida =)      
           
Onsdag: Ska hem till Mormor och Måla tavla !

Torsdag: Ska ut till stallet och rida och älskling kommer hem på Kvällen!!!! =)=)=)

Fredag: Ska bada bubbelpool med älskling

Lördag: Ska åka med älskling ut till stallet så han får träffa Amanda!

Söndag: Får se vad jag ska göra men älskling åker tillbaka till Ronneby idag ='(


Nu ska jag fortsätta overlocka på överkastet kom inte så långt igår =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0